mätt och belåten

idag gick mina planer i stöpet ! jobbet ringde och väckte mig kl 7 , så det blev jobb mellan 8-16 så det var skönt ! flipper var så snäll att ta ebba då , så jag fick handla med mig lite mat på cervus på hemägen, men när jag skulle göra mig en macka med ost så såg jag att osten var möglig , den jag just köpt ! så den ska jag lämna tillbaka imorgon (om jag vågar) haha men cissi ska komma imorgon så hon får följa med :) 

ebbas rumpa har blitt lite bättre så det är skönt det ! 
just det fick mitt schema nu under sommaren , var nöjd över det iallafall ! mest förmiddagar .. me like  
min kära broder niklas kommer hem under helgen ! ska bli jätte roligt vi ska ju på 30 års festen !


nu börjar greys
tjo hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0