mys med bebisar ,vin och marie-louise

japps inatt sov ju som sagt marie-louise och hennes lilla alexander här inatt , hade jätte mysigt , vi badade ebba och alexander och så fick domvälling så sov dom så gott sen , så vi lagade mat och tog oss en flaska rött och mkt prat ! hade en jätte mysig måndag iallafall :)



 ebba har varit väldigt lös i magen idag, så hon har väldigt ont i rumpan , har fått blåser och är väldigt röd !
så hon har fått gått utan blöja idag ! hoppas det blir bättre till imorgon !
imorgon känns det som jag har tusen saker att göra, gå till jobbet och se om jag fått mitt schema, betala tanddoktorn och handla och prata med komvux ! bara det inte regnar bara !

och på torsdag åker monica,putte , lina och danne till stockholm för att sedan gå på cinderella ! inte alls avis hahah
nu ska jag titta klart på desperate , blev inte så mkt sömn med allt vin och prat !

du kan sms eller ringa , fråga anything...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0