säffle och eurovision

ja då ska man samanfatta gårdagen ! jag och monica tog oss en tur till säffle och gick och strosade !
blev såklart raggarbilen :) fast jag var livrädd den kunde tydligen stanna bara sådär , men det gjorde den inte som tur var ! blev en lunch på örnesrestaurangen , kan ju säga att det var folktomt där ! haha men blir någ bättre sen till sommaren ..

   

spillde lite när vi tankade ! haha

men iallafall jag och casper grillade och hade köpt lite mys till eurovision och så kom cissi lagomt till det började !
och vi hade jätte trevligt :) men var lite besvikna att sverige inte fick så mkt poäng ! men norge var ju klart bättre ! så var nöjda att dom vann ! sen skulle vi se på en skräckfilm som gick på tvn men fick byta ganska så snart , båda hoppade till och skrek lite ! så jag var ganska så rädd när jag skull lägga mig ! hahah tur att casper var hemma !

nu sitter jag och väntar på att casper ska komma hem från kyrkan , så ska vi laga lite mat !
ska tvätta 3 tvättar idag har jag tänkt oxå !
sen kommer Ebbis hem ikväll :) längtar efter min gumma !

30 års kalas på fredag med , Hmmm vad ska man ge i present ? några förslag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0