sammanfattning

ja som sagt så skriver jag inte så mkt längre, tråkigt när datorn inte är som den är!  men valborg spenderade jag hemma med pappa , daniel , johanna och mejha ! 1 maj blev det black jack med monica , lollo, karin , trevligt ! men var mysigast i går kväll när det blev grillning och kubb här utanför mig ! med casper , marie, henrik, roger , jonas och ali ! sen när kylan dök på så gick vi in , så kom det mkt mer folk ! bla emelie, anders , cissi och hajir ! men vi gick ganska så snart till hc ! inte så mkt folk så det kunde kvitta, men usch va det såg ut imorse bläääää............ åkte till karlstad med monica och putte direkt när jag vaknade, vi var på ikea och inne i stan och kollade lite ÄR otroligt stolt att jag inte handlade så mkt blev bara lite små saker på ikea ! men hela bilresan hem tänkte jag bara på vad otroligt  mkt disk som stog hemma och väntade på mig! MEN till min förvåning så stog den diskad och klar !!! jag bara VA!!! men det e det som e bra när mina kompisar vet vart nyckeln ligger så snälla marie hade varit och diskat åt mig ! så tack älsklings böna !!!! ♥ en glad överraskning ! fick höra lite saker på hc med ! inte roliga alls men det får ni höra om någon annan dag !  ne nu ska jag kolla klart på "never been kissed" skit bra film   , och mina rollokolor och goda dricka ! take care      

Kommentarer
Postat av: Lilla Bönan

Bli medlem här och samla poäng så du får presentkort direkt hem i brevlådan. Du får 25 poäng bara av att bli medlem. http://www.freestreet.se/?r=12914

2009-05-06 @ 12:24:23
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0