skönt

nu är jag av med tandläkar besöken, skulle egentligen dit igen för att laga två hål till, men ett behövdes inte lagas så dom tog det andra direkt, tog det sista utan bedövning för dom kunde inte bedöva hela underkäken för då kunde man tydligen svälja tungan, och inte ha kontroll över munnen , men nu är det över! ska bara dit nästa vecka och punga ut 2800 kr ! känner mig otroligt glad och vet inte riktigt varför, men har tagit ett beslut NO MORE MR ! orkar inte mera nu..

idag har det varit fullt hus här hemma, marie , alva emma , elsa , monica och tindra har varit här !
blev matlagning , en tur på stan och fika !

   


1, alva luktar på blommorna på torget
2, ebba och alva
3, alva fick en dammsugare och tyckte den var jätte rolig
så hon sprang och småstädade hela lägenheten söt hon är :)


kollade precis på ett klipp när izzie och alex gifter sigi greys anatomy  :) så sorgligt och så romantiskt ! vill läga ut det på bloggen men vet inte hur man gör, får kolla upp detta ! finns jätte mkr roligt jag vill lägga ut ! vänta så får ni se !

sitter nu och väntar på att big brother ska börja på tv400 , är nog den bästa kanalen jag har ! ställer klockan på halv 8 på morgonen så jag kan kolla på paradise hotel repriser ! :)
I  KNOW  I´M  A TV NÖRD
 

Kommentarer
Postat av: marika

Ska jag beskriva för dig hur man lägger in You tube klipp? ;)

2009-05-13 @ 08:59:08
URL: http://marikasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0