trött i hela kroppen

både idag och igår har jag sovit några timmar i soffan mitt på dagen , så gott som det går ,för när ebba är vaken är det inte helt lätt att koppla av ! men som sagt har varit hemma hela helgen hur skönt som helst ! nästa helg ska casper sova hos mig, vi ska laga mat och grilla lite .. MYS ,
har varit ute på promenad med marie ikväll var även på jobbet och fixade lite på datorn ! men var skönt att komm aut en sväng , har ont i hela kroppen och huvudvärk ! Blä....
såg att mina smultron har börjat växa på balkongen :) mums va gott väntar bara på mina jordgubbar nu då !

inget jobb denna veckan vad jag vet ! ska försöka ta en lunch med cissi , kanske träffa mia igen, och såklart marie och lina, hoppas mamma kommer imorgon då, hon var ledig på förmiddagen, sen jobbar hon typ två veckor i streck !
och nu var det längesedan monica och emma var här !
får se vad veckan har att erbjuda :)

nu ska jag kolla på några vänner avsnitt på you tube innan filmen på trean börjar !




god natt på er komer nog somna ganska så snart !

nu har du fått lite uppdate monica :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0