tårar, besvikelse och jobb

har verkligen inte haft ork till någon bloggning ! men känner jag måste lätta lite på hjärtat kan säga att veckan bestått av gråt och ilska , i min blogg har jag inte velat lämnat ut några namn när det varit något, men denna gången är jag riktigt besviken och jävligt ledsen ! fick i lördags höra att flipper pappa till ebba har suttit på fyllan och berättat att han inte är pappa till ebba, och vi tydligen håller på med ett faderskapstest, och han inte tänker ta hand om henne om hon inte är hans!  vilket är så omoget och ren jälva lögn och det vet han om ! pratade med han i måndags och som det brukar låta så kom han inte ihåg att han sagt något ! men kom på sen att han hade skojat med några som var på festen , men tydligen tog inte dom det på skoj ! skit roligt att en sådan här sak ska komma ut .. minst sagt för ebbas skull , Åmål är litet och saker sprider sig snabbare än ljuset ! veckan har varit pissss. men imorgon ska cissi komma hit , ska bli riktigt roligt att träffa henne ! lära känna nytt folk !                                                                
lilla smulan


denna veckan har jag jobbat på ÅF här i åmål , städat 3 timmar , 3 dagar i veckan ! hoppas jag får fortsätta med det, nu har jag bara hoppat in för carolin var sjuk !

imorgon ska ebbis med marie och lina till ikea , hon kommer nog bli så bortskämd :)  så ska jag jobba klart mina sista timmar för veckan !

nu greys anatomy
! :) bästa på hela veckan !

Kommentarer
Postat av: Lilla Bönan

Meen va fan är detta nu då? SÅklart han är fader, Ebba är ju hur lik han som helst.. Åååh, jag får komma hem till dej nån dag så får vi prata igenom detta.. Fucking jävla kuk Åmål : )

2009-05-06 @ 23:03:16
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/
Postat av: Dinah

men herre gud vilken idiot han är, allvarligt talat... Stackars Ebba som har honom som pappa som inte verkar bry sig det minsta om henne.



Vad kul att du kanske vill ha en kattunge! Du får masa dig hit med Ebba nån dag och kolla på dom. Yasmine gosar med dom hela tiden... hihi. Hon är alldeles tokig i "sina kattungar"...

Vi kan väl hitta på nåt nån dag om du vill?

kram kram

2009-05-11 @ 23:43:51
URL: http://dinolino.blogg.se/
Postat av: Dinah

men herre gud vilken idiot, verkligen!! Stackars Ebba...



jasså, du vill ha en kattunge? vad roligt! Du får komma hem nån dag och kolla... hur söta som helst! Yasmine gosar med dom hela tiden...

kram

2009-05-12 @ 00:11:39
URL: http://dinolino.blogg.se/
Postat av: Dinah

oj, jag trodde inte det ena inlägget kom fram... ha ha... så det blev två...

2009-05-12 @ 00:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0