äggmacka ..

väntar på att äggen ska koka färdigt ...

när jag hämtade ebba förut på dagis , så hade fröknarna upptäckt några prickar i ansiktet
så får se hur hon ser ut imorgon ! dom trodde det kunde vara vattkoppor
dom hade haft fall av det för inte så länge sedan där på myran !
så nu har jag pluggat in vad som ska göras och vad som händer
om det nu är det !
på ett sätt är det ju skönt om hon får det nu , så är det avklarat !

var och städade trappor i förmiddags , det känns i benen kan jag säga !
11 trappuppgångar upp och ner !
som marie sa, - tänk för ett år sedan när du gick här höggravid och städade !
bra motion fick jag då ! kanske därför jag bara gick upp 11 kilo med ebba !

men man får verkligen mkt tänkt när man går där själv och lyssnar på musik !
många tankar om simon kom fram !
min älskade pojkvän som tog sitt liv för 5 år sedan

 ♥

mkt som hänt sedan dess , men tänker ofta på honom !
saknar dig gubben !

imorgon kommer cissi gumman på besök !
och jag måste diska , plocka in tvätt
bara tråkiga saker !
får hoppas inte ebba blir sjuk bara !

nu ringde klockan i köket, mina ägg är färdiga !
min goda äggmacka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0