då har helgen börjat !

och den började med att bli erbjuden en tripp till karlstad ! och såklart tackade jag ja
sen ikväll kanske det blir bowling med brudarna !
och imorgon blir det förfest hos miss limpa dahlberg ! kommer bli jätte roligt :)
sen hc (som vanligt) men har faktiskt inte varit där på jätte länge !

igår var cissi här och vi hade pizza mys och bara pratade
kollade på unga mödrar och idol
det är alltid lika roligt när hon hälsar på !


tänkte bjuda på lite bilder som jag haft i kameran !



sötnosen Ebbis



caspers konfrimation !



en vanlig kväll hos mig, pisse min mp3 och jag ligger så tätt ihop som
det bara går , fast det finns en hel plats till
!



en härlig bild på ebbisen ♥ min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0