hösten är här

har nyss lämnat ebba på dagis ! och fick med mig en teckning som hon hade gjort ! en jätte fin :) det är verkligen höst nu på morgonarna iallafall ! jätte kallt och frost på rutorna ! och jag får sova med dubbelt täckte ! brr va kallt ! måste skriva om våran kväll igår ! ebba var jätte trött så jag var tvungen att underhålla henne tills kl 7 , för det var alldeles för tidigt att sova vid 6 ! men hon var så gnällig och grinig och då blev jag oxå det ! men vid kvart i 7 så borstade hon sina tänder, och jag skulle byta blöja och få på henne nattlinnet , jag fick av henne blöjan sen sprang hon iväg till hallen , och hon blev tyst ! så jag gick dit och såg att hon kissat på golvet , och hon skulle springa iväg när hon såg mig, men som sagt var det väldigt halkigt , så hon ramlade baklänges ! och var full i kiss ! Åhhh.. så det var bara in i duschen , men en övertrött ebba ! men hon kom i säng till slut ! sådana kvällar e så jobbiga ! men men ,, ikväll ska vi till stina på sminkparty ! gott att komma hemifrån ibland för nu e jag så trött på att vara hemma ! vet inte vad jag ska hitta på idag ?? har så tråkigt .. igår var vi hos min farmor , och blev bjudna på middag ! jätte gott älskar farmors mat :) barnledig till helgen ! vad ska man hitta på ? lina vill ha med mig till "the 50´s" var någon trubadur där men e lite sugen på att dra till gbg till marika ! får tänka igenom detta ! har inte råd att göra något speciellt ! ne jag får vell börja titta på "one three hill" boxarna igen ! brist på annat !

Kommentarer
Postat av: evelinah

ah, trevligt! jag hade också tänk föreslå onsdag lr torsdag :-) blir perfa det. ses på torsdag då! nu ska fisen få gröt sen blire karlstad :-)

2009-09-29 @ 10:00:41
URL: http://eveheda.blogg.se/
Postat av: Marika

Ah, Marika åker från Gbg i helgen och till jockes sommarstuga. Jag tänkte att du kanske kunde komma hit när New Moon kommer på bio ;) Men självfallet får du komma hit innan det :)

2009-09-29 @ 12:03:23
Postat av: .helena.

heej sötnöt.

evelina sa nått om en fika förut, o det låter juh huur trevligt som helst! =) så jag kommer allt!

kramkraam*

2009-09-29 @ 20:56:55
URL: http://hellheda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0