me and I

igår hade jag klädpartyt , kom allt en del ändå ! trodde inte vi skulle bli så många
och såklart handla det jag ! vilket jas inte skulle :)
så det blev en tunika med päron på , och rosa pantalonger !
jätte sött ..
skulle vilja ha mer , men är så himla dyrt bara !

denna veckan har jag fått lite mera jobb hoa kåpi vilket vi tyvker om
så jag har varit och städat nu på förmiddagen
och ska iväg imorgon oxå !
skönt med lite extra timmar !

ska åka till
stan nu och köpa en blomma tillmormor som fyllde år igår !
så jag och ebbis ska dit en sväng nu kl 2 !
sen blir det inget speciellt ..

bye bye !

känner att det var längesedan jag träffade cissi nu ! får bli en dag till veckan nu !

Kommentarer
Postat av: Cizzi

ja...va ju jätte längesen. saknar er båda. Tänkte om vi kanske kunde ses när jag slutat på torsdag?

2009-09-16 @ 12:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0