solsken trots allt

ser ut som det kommer bli en fin dag trors allt ! regnade imorse !
undrar om det kommer bli en vit jul i år ??
men funderar dock på att försöka jobba hela julen ! tjäna lite extra pengar
så jag ge ebba så mkt som möjligt !

kollar på one three hill nu , ska snart laga mig lite middag ! och sen hämta ebbis
så ska vi till familjen trapp en sväng sen , och hälsa på !
så dom små får leka av sig !

kollade igenom mina skor förut, och behöver verkligen att par nya !!!
eller många mer nya , typ varenda par är det hål i !



vill ha dessa och såklart detta med !




och en ny väska , och lite annat smått och gott ! ♥

vill jobba mer, ge mig mer jobb !

nu måste jag sätta fart igen !

ha det gott kära folk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0