underbar helg men samtidigt otroligt jobbig !

i onsdags kväll knackade det på dörren , och då kom daniel och niklas in !
blev jätte chokad .. dom skulle inte komma förrens på fredag kväll !
men blev jätte glad ! och på torsdag kväll lagade daniel och casper mat !
så det var jag, daniel, niklas , casper och pappa !
och det var underbart :)
spelade kort och åt gottt !
kunde prata med varandra och gamla minnen !
så det var jätte skönt

 



gamla kort men skitsamma , det är ju fortfarande familjen ! ♥

och på fredagen åkte vi till mamma och leffe
åt god mat där med !
och så kom camila niklases tjej
och johanna och mejha !

så det blev lite groggar och kortspel där med !

och så var det dags för caspers konfrimation på lördagen
stress som tusen på förmiddagen ,
mamma och pappa valde alltså att ha kalaset ihop
vilket jag tyckte var jätte roligt för caspers skull !

har hänt lite tråkigt oxå ! men det vill jag inte ta upp här ! :(

imorgan laddar jag för mitt klädparty :) får se hur många som dyker upp !
har även lite saker att fixa med på förmiddagen !

snart börjar one three hill
och det har jag längtat efter !
tror jag att jonas oxå har !  haha ..

ja men det var lite om min helg det !


Kommentarer
Postat av: Jonas

Vete fan alltså om jag tyckte det var så kul... känns som det e rena driten nu för tidenmne lär väl ändå sitta framför burken vid 6 på söndag med ;)

2009-09-15 @ 16:45:52
Postat av: Jonas

Vete fan alltså om jag tyckte det var så kul... känns som det e rena driten nu för tidenmne lär väl ändå sitta framför burken vid 6 på söndag med ;)

2009-09-15 @ 16:46:09
Postat av: camilla

ne dom är inga bra längre men ändå måste man se på det :)

2009-09-16 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0