vart ska man börja ?

har haft en jätte bra helg :) tjejfesten hos helena var jätte roligt
blev dock efterfest hos mig till typ halv 6 på morgonen
sen upp igen kl 10 till öberby med monica och emma
har nog inte varit så bakfull sen jag vet inte när ! fy fan..
var ju meningen att jag skulle på jobbfest hos sandra
men hade verkligen ingen ork , har jätte dåligt samvete för det
förlåt sandra :(
kom i säng runt 9 tiden ! usch va dålig jag var !

nu har jag städat , ätit mat ! och fixat med lollos och luddes present !
ska vell vila lite nu innan ebba kommer hem :)
har saknat henne , får se vad hon tycker om sina nya saker nu då !

imorgon kommer britta och lisa, får se vad man ska bjuda på ? hmm ..
och till helgen blir det konfrimation för brorsan !
daniel och johanna kommer hem
tror niklas oxå gör det !




och mitt klädparty närmar sig , en vecka kvar på måndag !

ne nu får det bli glass till one three hill ! 

Kommentarer
Postat av: .helena.

jaa, det var sjukt kul. =) får vi allt göra om igen! vi girls vet hur man festar. =D jag var inte såå pigg när jag gick hem iaf, haha.. men tack för efterfesten! =)

kramkram*

2009-09-07 @ 00:21:35
URL: http://hellheda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0