video dagar framför mig

    

har kommit in i en period nu igen när jag bara kollar på tv-boxar !
har avverkat 4 boxar med beverly hills , och har nu gått över till
one three hill !
haha och igår kväll tog jag igen dom sista 6 avsnitten av paradise hotel , så jag satt bänkad
framför datorn från kl 20,00 till 01,00 så jag var väldigt trött i morse , vaknade av klockan som
ringde kl 8 , annars brukar det vara ebba som vaknar innan ! men men det var gott och sova !

jo diana och nick vann iallafall paradise hotel !
och dom var verkligen värdiga vinnare !


ska ahämta ebba skrutt kl 2 , sen vet jag inte vad jag ska hitta på !

hade föresten världens underbaraste dröm !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0