gött sleten

kan tänka mig att halva åmål sitter med ett glas ö/vin/grogg i handen just nu och laddar inför HC
och resten av befolkningen är på vikenborg och dansar loss 1
själv är jag i den gruppen som är nykter idag , och har i princip suttit med pyjaman hela dagen
som sagt så lämnade jag ebba på dagis, efter en timme fick jag hämta henne igen !
men som tur va , ingen magsjuka :)
men har inte velat gå ut med henne , om det var en dålig baskilus i kroppen.

imorgon ska ebba till flipper , och jag ska til bengtsfors
vilket jag sett fram emot på länge !
behöver dock en symaskin . .
annars får jag leta fram något annat att ha på mig ! Uhhhh
vill ha nya kläder !

har iallafall lagt mig i sängen , satt på pearl harbor :)
och ska grina lite tänkte jag !
behöver romantiken ikväll känner jag.

natti natti så ses vi i dimman imorgon !


Kommentarer
Postat av: Monica

Patrik har en symaskin som du säkert får låna :)

2010-04-02 @ 08:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0