jajaja...

ok böna du ska få lite uppdatering :)

inte för det finns så mkt att skriva om !
underbart bröllop i lördags :) ångrar att jag inte gjorde en grej sen på kvällen
men det är säkert för sent nu , men fick mig en dans med roger ! hahah ..

får slänga in en veckoplanering så ni vet när ni kan nå mig :)

måndag jobb 6,45-16
tisdag jobb 12-21
onsdag jobb 7-16
torsdag lEDIG
fredag jobb 12-21
lördag jobb 12-21
söndag jobb 6,45-14,30 / 17-21


monica hur jobbar du på torsdag ?? vill borra lite :)
och böna , kom ihåg att vi har en dejt !
skrev fel till dig i lördags , ledig torsdag inte onsdag !

imorgon får jag pengar ! åh vad skönt !!!!!

har en jobbig tid framför mig ! tack lollo för jag kan prata med dig !

bye bye !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är ledig torsadg men ska kanske till Ikea me jobbet.. får reda på det idag, men om inte så jag jag komma och borra :) :)

2010-04-20 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0