nej nej

det som inte får hända har hänt !
en timme efter jag lämnat ebba ringer dom från dagis
ebba är väldigt lös i magen, så dom trodde det var magsjuka
så de var bara att hämta henne igen !
men hon har inte spytt något än, hoppas det inte blir något mer  !
nu ligger hon och vilar, hon är inte så jätte pigg faktiskt
och jag börjar få mig en redig förkylning !
idag som dom skulle vara utklädda , så ebba var en påskgumma !
lilla gumman ♥



det som händer så mkt just nu, praktik, bröllop
allt var redan planerat, hur hon skulle vara vilka veckor
hos mig och flipper, hon skulle till flipper imorgon
men har ingen lust att hon ska bort när hon är sjuk !
får se hur mon mår ikväll !


nu får jag lägga mig en stund jag med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0