nu så

nu ska jag berätta om min och ebbas helg

jo vi var ju hos mamma och leffe , och daniel och johanna med barn , och niklas och hans camilla var där
vi skulle fira jul ( lite tidigare ) men det var fullt hus , men väldigt mysigt !
ebba var jätte nöjd att oliver var där , hon älskar att vara med bebisar :)
och mejha och ebba lekte faktiskt väldigt bra , synd att vi inte bor närmare varandra !
men vi hade iallafall en tomte , och massa julklappar
ebba var nog mest nöjd med sin dockvagn , den släpper hon inte i första taget :)

men har varit en jätte bra helg :) förutom 4 av 6 vuxna var jätte förkylda och orkeslösa 
, fattas vell bara att ebba ska ligga sjuk till helgen bara för det !

lite bilder då :























ja det var några bilder iallafall ♥

idag fick ebba vara hemma från dagis , hon var lite lös i magen imorse , får hoppas att det inte är magsjuka
men det tror jag inte , och jag är inte riktigt pigg än . .
vad händer annars idag då ??

tvättar lite , ska plugga till sista provet ,
blev klar med alla inlämnigar igår :) tummen upp för mig !
ska bara rita ett öga , och ta med till läraren imorgon



idag får det bli fiskbullar till lunch , får passa på när jag inte har någon smak ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0