nu var det helg !

. .då var det helg och det ska bli fruktansvärt skönt att få sova ut imorgon !
inatt så kom ebba in och la sig bredvid mig och hon hade med sig sitt täcke och gosade in sig !
så när klockan ringde imorse så tände jag och gick på toa , när jag kom tillbaka hade ebba släckt igen
och sa " sova mamma " så det var så jobbigt att vi skulle upp så tidigt . .

nu är ebba hos sin far, men ska kidnappa henne tre timmar imorgon, fär då ska vi på 1års kalas , sen blir det jobb på lördag nattt för mig , sen sova på söndag så kommer ebba snart hem igen .
att en helg går så fort .

ikväll är det idol final och jag ska bort till malin och titta , så det får såklart bli godis och dricka :)
och som säkert alla har sett , att jay och minnah är det par , vet inte om det är sant men men !

ska nog ut och ta en power walk i det kalla vädret , vad finns att göra när man är helt själv ! usch vad jag är trött på det, och trött på åmål ! blä spyr på det . .


Kommentarer
Postat av: Anonym

blir inte ensammare än man gör sig!

2010-12-12 @ 15:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0