sleten

är bra sliten efter att ha jobbat inatt, men det gick iallafall jätte bra , bara att jag är så himla mörkrädd
tyckte mig höra några konstiga ljud, men det var vell bara jag sim inbillade mig som vanligt !

känner att det är dags för en förändring här hemma , är ine på om jag och ebba ska byta rum ??
du skulle faktiskt kunna bli riktigt bra .
och så har jag kollat runt på lite gardiner till ebbas rum som jag jätte gärna vill ha , men är svindyra



365 kr och jag behöver 4 st så 730 kr är lite för dyrt tycker jag för gardiner
och vill ju gärna ha dessa för hon har en likadan matta !
ingen som vet vart man kan få tag i dessa lite billigare ???


fick iallafall gjort mkt skolarbeten i natt , så nu har jag bara 1 studieenhet kvar i medicinsk grundkurs
börjar se ett slut på detta ,
och har fått tag i två böcker till nya terminen , bara två kvar nu då !

bara två timmar kvar tills ebba kommer hem nu ♥
ska bli skönt att få hem henne igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0