snart så. .

idag gjorde vi sista lektionen , hade prov tror det gick bra :)
men har fortfarande mkt kvar att lämna in , skriva skriva rent på datorn ! Uhhhhh

nu håller jag på mat, tvättar , och ska packa inför morgondagen !
då åker jag och ebba till mamma och firar jul med mina syskon ♥
eftersom ebba ska vara hos flipper på julhelgen, och jag jobbar då
så får vi fira en helg innan !

och vi har börjat ställa fram lite tomtar , eller ebba har gjort det !

 




imorgon ska vi upp tidigt och jobba , hade verkligen sett fram emot en sovmorgon
men icke ! så det får bli en tidig kväll !

usch vad jag kommer att sakna klassen  :(
men 10 jan ses vi ju igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0