rudell och quick

nu sitter jag och jonas i våran fina stuga ! och dom andra är ute i backarna , jag har städat upp efter gårdagens bravader ..
jag har allt fått mig en morgonpromenad , skönt det !!
sen ska det bli korvstroganoff mumms !
och bara slappa , för ikväll blir det rydell och quick , dom har man ju inte sett förr liksom ! :)
men bra är dom !

angående min katt , alla som blir så jävla sura för att jag ville ta bort henne ,
för det första så hade jag ingen som ville titta till henne nu under helgen ,
fast sen så kunde sandra det ! så det löste sig , och för det andra så ska jag flytta snart
och kan inte ta med henne till nya lägenheten !
så jag ville ta bort henne , och jag har redan frågat runt om någon som ville ha henne , men nej ingen som ville !
men det har löst sig ,!
orkar inte med detta nu !

kan säga att jag var väldigt ledsen igår kväll över detta !
ingen som vet egentligen hur det ligger till !
ja jag var vell klantig ! och det står jag för ..





Kommentarer
Postat av: Lina

Skjut katten så blodet sprutar , vi gillar dne inte camilla :) tydligen ingen anna heller eftersom ingen vbill ha den. då kan väl desa djurvänner ta den då om de är så synd om den ! ha så kul btw, Puss limp

2010-02-05 @ 14:45:09
Postat av: Anonym

Katten ska döööö

2010-02-05 @ 18:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0