Äntligen :) :)

idag är det onsdag och då är det premiär för greys anatomy ! åh så jag längtat . .

gick bra idag på skolan, tomt utan eva bara , får hoppas hon kommer imorgon !
jag har hunnit med att baka, tvättat 2 tvättar duschat både mig och ebba !
snart blir det kvällsmat och sen ska ebba sova !

då ska jag bara njuta i soffan med lite kladdkaka, och greys och såklart kungarna av tylösand :)

det var så sjukt förut efter skolan så la jag mig och vilade, och ställde klockan på halv 3 ( och tur var vell det)
för jag somnade riktigt djupt, och så ringde klockan, och jag trodde det var morgon, och att vi hade sovit hela förmiddagen, och missat skola och dagis , men men
sen var det bara att vakna till och hämta ebbis på dagis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0