en liten tanke bara . .

en sak som jag verkligen behöver är mera självförtroende , mer "full i fan" när det handlar om vissa saker
skulle behöva lite av pappas sätt med möte av nya människor, ingen blyghet alls , jag skulle gärna vilja hålla på med någon sort av (tro det eller ej) teater . men skulle aldrig gå för mig. mkt som jag skulle vilja göra .

hatar att vara ensam, finns inget värre .
vill inte ens tänka på hur det kommer bli på jul!
antingen så har man Ebba, men kommer ändå inte att fira med familjen på samma sätt
eller så kommer jag att jobba, men kommer ändå att vara själv när man kommer hem .
och det bästa med julafton för mig är på kvällen när man har lugnat ner sig med tomte, mat och alla besök hit och dit ( som jag bara tycker är mysigt) och bara spelar spel och pratar och har det mysigt !
allt är fan förstört , inga traditioner längre , alla gör sitt eget !
inte ens några julklappar längre ,
jul är inte jul längre !

sen finns det ju andra saker som inte är så roliga, men det kan jag inte ta upp här !

är iallafall glad att jag har fått en underbar dotter som jag älskar över allt annat ! ♥


Kommentarer
Postat av: Marie Dahlberg

Ebba är bäst <3

2010-10-30 @ 09:16:37
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0