käk i magen

onsdag idag och det betyder greys anatomy :)
har iallafall jobbat idag, så nu blir det lunch bestående av pyttipanna och ägg , sen ikväll får det bli hamburgare med ebba lite onsdagsmys :)

fick ebbas dagiskort igår, och hon blev jätte bra ! super nöjd, nu ska jag bara bestämma mig vad jag ska beställa !
imorgon ska vi träffa marie och mira , det var alldeles för längesedan nu , jag tror vi får bestämma en dag som vi alla alltid träffas på.

min mage skriker efter mat nu , så får sätta igång med pytten nu !

Kommentarer
Postat av: Marie D

För länge sedan...

Men i morgon blir det mat hos mej : )

2010-10-20 @ 11:44:24
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0