mor och dotter dag

idag har både jag och ebba varit lediga , så vi har varit på biblioteket, tog en lunch på cafe oscar
och så var vi på bokhandeln och köpte en bok som jag ska fixa iordning med lite scrapbooking
med karins hjälp, jag vet ungeför hur jg vill ha det , men blir aldrig så fint som jag tänkt .
så har beställt hem lite bilder på Ebbisen ♥

ikväll har vi varit  på kalas hos anton , alltid lika roligt att träffa släkten
blir inte så ofta längre , så det blev smörgåstårta och marängtårta
är så himla mätt så jag tror jag spricker . .
ebba somnade snabbt iallafall, hon och wille hade kramkalas hela tiden
så söta så !

ser att det är fullmåne , ännu en sömnlös natt då ! tur jag börjar halv 4 imorgon då !
och ebba försvinner till sin pappa i ca en vecka , tomt utan skruttan men tur jag jobbar så mkt
så hinner jag inte sakna henne !

och idag är det tisdag och det betyder desprate housewife och cougar town :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0