härlig dag !

en super härlig dag med fint väder och trevligt sällskap :)

lina tuvan och marie mira kom till stan , och jag lämnade in min cykel ( så nu rullar den för fullt )
blev lite lunch på korvmojjen , sen vidare för att hämta ebbis på dagis
för mera fika hemma hos mig .

och så ringer mamma och är i stan , så dom dök oxå upp !
det är typiskt att alla ska dyka upp på samma gång , och vissa dagar gör man ABSOLUT ingenting .

får hoppas på lite mera jobb denna veckan , hatar att bara sitta ensam hemma !

imorgon blir det en cykeltur hem till pappa , är så skönt att ha en fungerande cykel igen

på lördag är det 25 års fest för jonas , ska firas med bowling på karlberg
och sen vidare mot ishallen , ska bli skitroligt :)

nu kommer det nog inom en mkt snar framtid ett krig att bryta ut i min trappuppgång
pensionärer som inte har något liv ! OJ OJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0