ändrade planer

ja allt får man kasta om nu !

skulle ju vara barnledig denna helgen , ebba skulle till sin pappa i onsdags , men då blev hon ju sjuk
så hon fick vara kvar hos mig , så jg fick vara hemma från praktiken ( så har många dagar att ta igen nu )
men nu är hon mkt bättre , men hon får vara kvar hemma hos mig ändå .

så sorry louise , vet att du blir arg nu men kan inte följa med på lördag
trodde ju som sagt att jag skulle vara barnledig , men har ebba nu istället !

och som tur är så får ebba sova hos pappa på måndag  när jag jobbar kväll
och så har jag lyckats byta massa dagar till dagtid , så jag har dagis !
så vi ska vell klara detta oxå !

sen är allt som vanligt igen :) gött det

gar haft lollo och messi på besök ikväll , även pappa och carina var här !

haft en bra kväll , men imorgon ska vi äntligen gå utanför dörren
har inte gjort det sedan tisdags , frisk luft :)

ser ut som det blir en kryssning snart , fast denna gången en tjej resa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0