???

och vart har den här dagen tagit vägen ??
ebba vaknade tidigt och tjatade att jag skulle gå upp , fast jag var hur trött som helst
men men , jag kom upp iallafall
och så ringde pappa och tyckte vi skulle komma , och så skulle han bjuda ut oss på mat ( så det tackar man ju inte nej till)

så jag och ebba drog iväg , skulle ta en promenad till vickersrud, tog exakt 1 timme
och då gick jag fort , och så fick vi kolla på skidor , fan va spännande det var
synd att det inte räckte ända fram Hellner !

när vi kom hem så slocknade vi både en timme , och nu sitter vi och äter ostbågar : )
och ska se cougar town , missade det i tisdags

snart är det ju kvällen , vad har vi gjort idag ??

synd att vi inte hann att träffa marika , dom var tvungen att åka tillbaka tidigare !
men det blir fler ggr !

imorgon ska pappa hämta ebba på dagis , och så ska hon sova där
eftersom jag gör sista kvällen på praktiken , så han får även köra henne till dagis på tisdag morgon
och ingen är mer nöjd än ebba , hon har pratat hela dagen att morfar och ebba ska bada :)
så vi får packa hennes väska ikväll !

som sagt detta är sista veckan på praktiken , ska bli skönt att komma tillbaka till skolan faktiskt !


ojjj detta blev ett långr inlägg , hoppas ni orkar läsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0