happy

idag kom lina och dannes efterlängtade bebis ♥
en liten tjej , som johanna skrev
- nu finns det en mini camilla , mini marie och en mini lina , åmål kommer bli osäkert om sisådär 15 år :)
och det stämmer nog .

och praktiken går bara bra , förutom nackspärren
har fortfarande ont i nacken, och huvudvärken har börjat att komma

men hoppas veckan går fort så det blir fredag och ebba kommer hem igen
saknar henne så , pappa ringde förut och han var "ebba sjuk " som han brukar bli
han skulle absolut komma hit på fredag

har iallafall fått bort den enorma diskhögen , och den enorma tvätthögen ! skönt
nu har jag virrat in min nacke i en varm halsduk , och ska lägga mig framför tvn !

ebba ebba ebba ♥


Kommentarer
Postat av: ansiktscare

gud vad intressant skrivit :) puss

2011-02-08 @ 22:18:36
Postat av: mamman lina :)

ATT Åmål kommer bli :) dom ska få höra många historier och rackartyg att ta efter!

2011-02-09 @ 04:48:23
Postat av: Marika

Jag hoppas du tar värktabletter åt din nacke, så att du kan slappna av. Kanske därför du får huvudvärk, för att du spänner dig hela tiden.. Ring sjukvårdsupplysningen eller fråga på apoteket vad du ska ta för att det ska släppa, muskelspänningen alltså.. :)

2011-02-09 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0