magsjukan

Nu har magsjukan kommit ikapp , hela natten har det bara runnit ur henne
vet inte hur många blöjer jag har bytt . men men nu är hon lite piggare 
är glad att det inte är några spyor än , och att det inte blir några !

jag som trodde vi kunde klara oss från magsjukan nu , har hört så många som har fått magsjukan 
men nu var det visst våran tur . 
eller jag har klarat mig än iallafall . 

lite tråkigt för nu vet jag inte hur det blir med praktiken , missar ju några dagar nu 
men i värsta fall får jag vell jobba in det på någon helg . 

det är tur att jag har en sådan snäll pappa som åkte och handlade åt oss ♥
och en tvätt har jag hunnit fått igång . 

det som är så fint väder ute , och här inne sitter vi  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0