tisdag morgon

vad dagarna går fort , hela helgen bara schvissade förbi ( annars tycker jag helgerna är så sega )
igår vaknade jag upp med feber och förkylning
men jag kan inte bara sitta still , då täpper det igen näsan , vill helst inte ta nässpay
så jag flyttade om i varadgsrummet , och det blev jätte bra :)

så idag är det tisdag , vad ska man hitta på idag ?
har en del läxa att göra .

och vill så gärna till ikea någon dag , måste köpa en större badrumspall
ebba när inte riktigt upp och tvätta händer , + lite annat roligt :)

idag fyller mira 1 år :) stort grattis till henne ♥


Kommentarer
Postat av: böna

Mira tackar & ber dej snällt om att uppdatera lite oftare : )

2011-02-03 @ 21:17:17
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0