1 jan 2011

då var det nytt år ! och man kan bara hoppas på ett bättre år på alla sätt och vis
och några nyårs löften har jag ju absolut :)

gåeragen var vi hos emma och johannes , god mat och trevligt sällskap .
jag och ebba sov hos monica och åkte med henne tidigt på morgonen
så vi var hemma vid 7 tiden , då gick vi rakt in i sängen och sov till 9
och åt frukost och grejade lite
sen så somnade jag om , och vaknade vid 13 tiden
och som tur är att jag har världens snällaste dotter , så hon klarade sig själv
hon hade tom bäddat ner mig , lagt hennes gosedjur och en snuttefilt bredvid mig
goaste ebba ♥

vet inte varför jag är så seg idag , känns som världens bakfylla
dock tog jg bara 4 cider igår , och la mig tidigt ( 22,30 ) tidigt för att vara nyår

Ebba har lekt i sitt rum hela dagen , grejat och fixat
hör henne skratta imellan åt .

ska ta på oss kläderna och gå och handla snart , ska äta lite god mat och bara mysa idag


måste bara säga lite vuxen poäng till mig , kollade på ett pogram om kronprinsessan viktoria och daniel westling
oh hur otroligt fina dom är , och hur romantiskt deras bröllop var , så mycket kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0