mys

igår åkte jag och ebba hem till pappa och sov där , lika väl som att vi skulle vara ensamma
så åkte vi dit , ebba busade med pappa hela kvällen , så hon var helt utslagen på kvällen
men vägrade att sova .
men till slut så slocknade hon :)

hemma nu igen , oh precis käkat lunch
och ebba gick till sin säng och somnade direkt
så nu får det bli en liten sovstund för mig med
man sover aldrig lika bra som i sin egen säng .

imorgon ska vi upp tidigt , ska till udevalla sjukhus IGEN inte så längesedan jag var där ,
men denna gången ska jag kolla min diabetes
så pappa kommer 6,30 och hämtar mig !

någon som såg fångarna på fortet igår ?
min favorit är såklart oskar i hammerfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0