då var det helg igen

fredag idag , och jag ska jobba hela helgen !
så ebba ska till sin far idag , och så börjar jag jobbet kl 1

varför är det så typiskt att när man jobbar hela helgen så ska allt det roliga hända ?
niklas och camilla ska kanske komma och hälsa på under helgen , blir inte mkt jag kan träffa dom då !  och så spelar kid down på lördag ! men ska allt gå dit och lyssna ändå . .

har inte hunnit bada än (!) har inte hunnit med något nästan , men det blir vell så när en vikarie har hoppat av efter 1 vecka , och en annan har fått körtelfeber ! så vi andra får jobba dubbelt !

men till veckan jobbar jag bara 3 dagar , så det ska bli skönt , men som det ser ut nu så kanske jag får sjukskriva mig , har ingen som kan se efter ebba :(
hatar att dagis ska vara stängt 3 veckor , har fått pussla ihop dom två första veckorna , och det märks att ebba inte tycker det är roligt !
men gör detta för våran skull , pengar måste man ha för att överleva
men efter nästa vecka är allt som vanligt igen :)

ne nu ska jag leka med ebba innan hon försvinner under helgen
min lilla ögonsten som betyder ALLT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0