helg !

då var det helg , och jag ska jobba i 7 dagar i sträck med början på imorgon
så ebba ska till sin far imorgon , och vara där under helgen .

men ikväll ska vi till britta och arvid för att grilla lite
och så kommer lisa och roger :) kommer bli en bra kväll .

imorse var det dock mindre roligt , jag och ebba skulle gå till pappers återvinningen , så jag skulle gå ner med ett lass till vagnen , så tog bara med mobilen , och ebba skulle vänta uppe , men icke
så hon slängde igen dörren , och den låste sig ! så vi var utelåsta ..
( eftersom min dörr är låst jämt , så man kan bara slänga igen den så låser den sig)
så där stog vi !! började få lite panik

ringde hyresvärden om han hade en extra nyckel , men han var i norge , så han kunde inte komma förrens sent ikväll . men så kom jag på att balkongdörren var öppen , så ringde pappa
och han kom , så vi fick tag i en stege , och han klättrade upp ! så vi kom in tillslut
men vi såg nog ut som inbrottstjuvar :) tur att sur grannen är på semester , han skulle vell få frispel om han såg vad vi gjorde . .

annars har det inte hänt så mkt ! vad jag vet . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0