helgen som gått !

har haft en jätte bra helg :)

Fredagen började med en grillning hos britta och tobbe , lisa och roger var med ! plus alla barnen oxå :)
och som vanligt fixade britta jätte god mat .

sen blev det jobb på lördag , så ebba åkte till sin pappa .
så efter jag slutat vid 9 tiden så rullade cyckeln hem till linda och johan , så jag blev bjuden på mat , och lördags mys :) tackar så mycket för det . ♥

sen var det jobb igen på söndagen , en delad tur så det hände inte så mkt då .

idag är det måndag igen , och har jobbat på olovsgatan , och så hämtade jag hem ebba igen :)
och nu blir det jobb resten av veckan .

och det vankas bluesfest , mamma och leffe ska ju tälta i åmål hela helgen , så det blir nog att jag och ebba hänger på MC campingen med mamma :)

Nu därimot ska jag iväg på friskis och svettis :) snälla malin kommer och är med Ebbisen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0