tjo hej !

ja händer inte så värst mkt här fortfarande , jobb jobb och åter jobb ! men gott sen när lönen kommer :)

jo nu ska jag berätta för er , jag har ju till och från varit med i en dejting sida , och nu tror jag att jag har fått napp :) haha en kille på 35 år bor i udevalla , har en son på 4 år och det bästa av allt , har massa tatueringar :) hahah , så vi har börjar att skriva en del , får se vart detta leder då !

andra saker som jag har bestämmt , ska till frissan på tisdag ( vilket är välbehövligt )
och så ska jag bygga på min tatuering , min fjäril får se på dte när pengarna rullar in !

och till helgen är det dags för bröllop :) kommer bli så roligt .

ne nu ska jag bädda ner mig i soffan , Natti Natti . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0