träffat mamma

ja idag tog jag och mormor ronden till mamma , vi överraskade henne :)
så det var roligt att se henne , men jag vågade knappt krama henne
lite läskigt med alla slangar som sitter fast i kroppen
men enligt läkaren så trodde han att det var en godartad tumör , alltså att dom fick bort hela
dom tog ju prover på tumören och i lymfkörtlarna , så får svar om det om ca två veckor !
hoppas innerligt att det är så .

men men är bra sliten efter bussturen , och nu ska jag iväg och jobba natt på olovsgatan
sen blir det bröllop imorgon :)
och ebba får jag inte se förrens nästa fredag .
med andra ord , mkt jobb framöver !

längtar tills mamma kommer HEM .
och tack alla för dom fina sms , det betyder mer än ni tror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0