happy !

har nu varit och kollat på lägenheten , och som jag trodde var det helt fantastisk :)
mkt mindre än jag har nu ,kommer spara ca 1000 kr i månaden 
egen tvättmaskin , stort badrum , helt nya och fräscha tapeter .


tror jag kommer trivas mkt bättre i en mindre lägenhet , som sagt jag är ju bara i vardagsrummet
och köket !

så ska nu sälja mitt tv-bord , och min stora svarta hylla , och mitt vardagsrums bord
har även ett köksbord med 4 platser + en iläggsskiva och två stolar till !

lägger ut kort sen när kameran funkar igen !

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Åh det va väldans va det händer grejer! Grattis till examen och nu även till lgh!kommer säkert bli toppen!puss

2011-06-08 @ 22:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0