hoppas hoppas

imorgon ska jag kolla på en ny lägenhet , och alla som läser detta tänker säkert -" ska hon flytta igen ?? suck "

men det är till en mindre lägenhet , lite för att jag vet inte hur mkt jobb det blir till hösten , och att jag vill spara pengar till mitt dröm hus :)

det är iallafall en jätte mysig typ radhus , fredriks trädgårdsodling , det ligger i slutet på den gatan Ett rosa hus !
som sagt ska kolla på det imorgon . utsidan är ju jätte fint iallafall . och egen ingång är det !

så håller tummarna för att det är lika fint inne som ute .

Kommentarer
Postat av: Carina

de lägenheterna är supermysiga.A&P bodde där förut.Dessutom är det mina gamla kvarter=) Hoppas du kan hyra där, många barn i det området oxå.

2011-06-07 @ 23:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0