tisdag (men känns som måndag)

usch tycker inte om när det är långhelg , blandar bara ihop alla dagarna !
men har haft en bra helg :)

fredagen åkte jag och ebba till mamma , en spontan resa , men vi hade det jätte bra ! låg och glassade i solen hela dagen :) och Ebba badade i polen hela dagen , sen fick det bli en MC tur med Leffe , är så jävla härligt och såklart blev det grillat på kvällen .

och så åkte vi hem på lördag eftermiddag , då var det bara hem och duscha av sig , och möta upp monica, lina och marie, skulle bli bjuden på middag , eftersom jag tagit examen :) 

söndag gick vi hem till linda , så Ebba och robin fick leka :) hade det jätte trevligt , vi satt ute hela förmiddagen , och solen tog nog mer än jag trodde , jag brände mig i ansiktet , bröstet och armarna ! och klockan gick mkt fortare än vad jag trodde , så vid tre tiden fick vi cykla hem . men detta ska göras igen :) 

och så var det ju klart big brother finalen sen på kvällen :) och rätt person vann helt klart ! 


idag ska det ringas lite samtal , tråkigt men måste göras ! 

och på fredag är det liseberg :) och min mini semester i göteborg med anders :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0