24 juli

dagarna går , och snart fyller jag år :) jag som älskar att fylla år , kalas och grejer !
dock har jag en olustig känsla , tjafs och skit inom familjen .

idag har iallafall snälla linda tagit hand om Ebba , jag har jobbat 8-4 ! så ebba har fått varit där hela dagen , så hon har prövat på att vara 3 barns mamma !
har många att tacka som har hjälpt mig , när allt sket sig !

inatt ska jag sova hemma , det var längesedan ! skönt att få sova hemma i sin egen säng , men imorgon blir det bragevägen igen :) får passa på att mysa♥ nu innan älsklingen och oliver sticker till gävle en vecka !
får vell vara glad att dom är hemma på födelsedagen iallafall .

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0