:)

Måste säga att jag är väldigt glad för mina vänners skull , och även för mig !

Alla har lyckats väldigt bra i livet , alla har jobb , påbörjat familjelivet , och nu är det mest hus planer , istället för fest planer :) tycker det är underbart för nu märks det så väl att man börjar " bli vuxen " för ibland känns det dom man är kvar i gymnasie tiden !

Som sagt tycker det är underbart att alla mina nära och kära tycks hitta rätt i livet !
Även om jag är lycklig , så står jag ändå still ibland , då kan man nästan gå bakåt istället ????


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det är så härligt !! Och du vet, du har alla godbitar kvar med hus o får fortfarande välja fritt :) De kommer gå så bra för oss alla tror jag och du kommer inom sinom tid få ditt drömhus <3

2012-05-03 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0