krasslig ( igen)

När jag vaknade igår så kände jag mig inte riktigt hundra , slö och en konstig känsla i kroppen ! spydde några gånger men blev inte bättre .
 
har ju varit trög i magen en längre tid ( ännu ett av graviditetens "härliga" biverkningar ) så jag antar att det var därför jag spydde , för magen inte funkar som den ska , och imorse så kom allt magen igång , så nu vågar jag inte gå utanför dörren :)
 
men vill gärna att detta ska vara över nu , att det kan vara sådan skillnad på olika graviditeterna , med ebba kände jag aldrig av något , aldrig mådde dåligt , kunde jobba till dagen innan ! den här gången är det totalt olika , har nog fått alla besvär som finns .
det som skulle bli så skönt att få sluta jobba , men hittills har jag bara fått vara hemma med sjukdommar !
 
ne nu får det vara slut på klagingen !
 
i lördags hade jag iallafall marie och lina här hemma , en tjejMys och skvaller kväll , mer av det behövs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0