vecka 35

Nu går det undan , bara 5 veckor kvar nu :) och allt är fixat , bilstol har vi fått , bebiskläder tvättade :) nu saknas bara bebis !
 
idag har jag och ebba varit och storhandlat , fick med mig allt på cyckeln det var en lång och jobbig promenad hem , men det fixade sig ! har också hunnit med och städat , kört lite tvättmaskiner och diskmaskiner , HUR klarade man sig förut utan diskmaskin och tvättmaskin i källaren ! jaja
 
imorgon är det dags för dagis igen , nu har hon ju inte varit där sedan i onsdags , så hon längtar en del !
 
ne nu är det dags för att vila , mina fötter orkar visst inte med en långpromenad och städning på samma dag , gud vad jag längtar tills bebisen är ute ..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0